Specijalist za Service Desk (m/ž)

Zagreb

CROATIA osiguranje lider je na domaćem tržištu osiguranja, a posljednjih godina posvećuje se digitalizaciji poslovanja te se ističe kao industrijski predvodnik inovativnih proizvoda i rješenja zadajući visoke standarde. Naš IT čini tim više od stotinu stručnjaka koji se brinu za neometano funkcioniranje naših poslovnih aplikacija i servisa. Na prvoj smo crti daljnje izgradnje digitalnog CO-a.

Ivan Bošnjak već je devet godina u Croatiji, u kojoj je karijeru započeo kao zastupnik u osiguranju, a do danas je napredovao čak tri puta.

Posao u timu za Service Desk je dinamičan i agilan, a sastoji se od aktivnog pružanja pomoći korisnicima, sudjelovanja u projektima te testiranja novih aplikativnih i hardverskih rješenja.

Broj izvršitelja/izvršiteljica

  • Jedan

Vrsta radnog odnosa

  • Rad na neodređeno (probni rok od šest mjeseci)

Odgovornosti

  • sudjelovanje u poslovima planiranja i razvoja interne IT korisničke podrške te rješavanje složenijih i kompleksnijih zahtjeva
  • sudjelovanje u aplikacijskim testiranjima, analiza rezultata testiranja i predlaganje aplikativnih dorada
  • sudjelovanje u aktivnostima i koordinaciji poslova unutar tima
  • koordinacija i suradnja s drugim organizacijskim jedinicama unutar IT-ja te s vanjskim dobavljačima usluga podrške
  • usklađivanje rada korisničke podrške s ITIL preporukama
  • dodjeljivanje rola, privilegija i poslovnih ovlasti unutar IT sustava
  • upravljanje korisničkom opremom i vođenje evidencije IT imovine (MS SCCM, Asset management)
  • administracija i analiza nadzornih alata IT sustava, kao i CA alata za prijavljivanje incidenata i zahtjeva
  • planiranje, praćenje performansi i kontrola rada aplikacija poslovnih usluga i servisa te rada mrežne i komunikacijske infrastrukture s pomoću nadzornih alata (MS SCOM, PRTG)
  • proaktivna i reaktivna briga o radu svih IT servisa i poslovnih usluga, predlaganje protumjera, praćenje trendova i predlaganje rješenja
  • rješavanje mrežnih i servisnih incidenata na razini grupe, pružanje podrške i suradnja s ostalim timovima na razini CO grupe
  • sudjelovanje u projektima, evaluacijama i implementacijama IT rješenja i opreme
  • analiza tiketa u sustavu CA Service Deska, izvještavanje o SLA parametrima, uočavanje problema i predlaganje njihova rješavanja, vođenje dokumentacije
  • sudjelovanje u revizorskim razgovorima, prikupljanje traženih podataka te rješavanja nalaza

Uvjeti koje kandidat mora ispunjavati

  • VSS/VŠS tehničkog usmjerenja (FER, FOI, FESB, PMF ili srodni fakulteti/veleučilišta)
  • najmanje tri do pet godina radnog iskustva u relevantnom području
  • poznavanje rada relacijskih baza i baza podataka (SQL, PSQL…)
  • iskustvo u radu s alatima za prijavu problema i incidenata
  • analitičnost, inovativnost i odgovornost u radu.
  • poznavanje rada s imeničkim servisom (Microsoft Active Directory)
  • poznavanje osnova IT načela i pojmova (mreže, OS, instalacija, troubleshooting, serveri…)
  • aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • izvrsno poznavanje alata MS Officea
  • napredne komunikacijske vještine i smisao za timski rad

Prednost imaju kandidati

  • s radnim iskustvom u osiguranju ili financijskim institucijama
  • koji poznaju virtualna okruženja (VMWare, Hyper-V)
  • s iskustvom rada s alatima za nadzor infrastrukture (SCOM, PRTG ili sl.) i aplikacijama (AppDynamics, Dynatrace, New Relic, CA Tehnology ili slično)
  • koji poznaju agilne metodologije i prakse rada
  • koji poznaju osnove skriptnih jezika (PowerShell, Bash…)
  • koji razumiju aplikativna sučelja i protokole u korporativnim IT okruženjima
  • sa stručnim industrijskim certifikatima (ITIL, Microsoft i sl.) iz relevantnog područja
  • s vozačkom dozvolom B-kategorije

Mi Vam nudimo

  • rad na složenim i zanimljivim projektima
  • širinu i doticaj s cjelokupnim poslovanjem osiguravajućeg društva
  • izvrsne radne uvjete i stimulativnu plaću
  • mogućnost povremenog rada na daljinu
  • uz dodatnu varijabilnu stimulaciju sukladno kvartalnoj procjeni učinka, i dodatnu nagradu na polugodišnjoj razini za poseban doprinos
  • božićnicu, uskrsnicu, regres i prigodnu nagradu za rođenje djeteta
  • poticaj za dobrovoljnu mirovinsku štednju u ukupnom iznosu do 1200 kuna godišnje. Uplatite li u štednju 100 kuna ili više, mi ćemo dodati još 100 kuna
  • policu dodatnog zdravstvenog osiguranja s uključenim godišnjim sistematskim i specijalističkim pregledima te povoljnije police dopunskog i dodatnog zdravstvenog osiguranja za članove obitelji
  • mogućnost osobnog i profesionalnog razvoja prema definiranom individualnom razvojnom planu te dodatne edukacije i certifikacije u tehnologijama bliskim područjima rada.

Prijavi se