Uz česte edukacije stalno napredujemo, a svima nam pomaže i odlična radna atmosfera, u kojoj je znatno lakše ostvariti dnevne ciljeve, koje planiramo pažljivo. U ovom poslu najviše znače priznanje i zadovoljstvo kad nam se klijent vrati po neki drugi proizvod ili savjet za prijatelje ili obitelj.
Vrsta radnog odnosa
- Rad na određeno (uz mogućnost produljenja)
Odgovornosti
- zaprimanje upita i prigovora preko komunikacijskih kanala Društva
- u slučaju nemogućnosti direktnog rješavanja upita, prosljeđivanje odgovornim osobama u Društvu
- administracija i čišćenje kontakt-podataka
- testiranje platformi izloženih prema korisniku (web, web shop, društvene mreže) i predlaganje unapređenja
- podrška internetskoj prodaji (preuzimanje kontakta, rješavanje upita)
- pokretanje inicijativa za poboljšanja kvalitete usluge.
Uvjeti
- minimalno SSS
- znanje MS Office paketa
- odgovoran pristup poslu.
Prednosti
- iskustvo rada u kontakt-centru
- izražene komunikacijske vještine.
Mi Vam nudimo
- rad u vodećoj osiguravajućoj kući
- stimulativnu radnu okolinu
- kontinuirane edukacije
- dodatnu varijabilnu stimulaciju prema ostvarenjima ciljeva u kvartalnoj procjeni radnog učinka nakon početnog perioda
- božićnicu, uskrsnicu, regres i prigodnu nagradu za rođenje djeteta
- poticaj za dobrovoljnu mirovinsku štednju u ukupnom iznosu do 1200 kuna godišnje. Uplatite li u štednju 100 kuna ili više, mi ćemo dodati još 100 kuna
- policu dodatnog zdravstvenog osiguranja s uključenim godišnjim sistematskim i specijalističkim pregledima te povoljnije police dopunskog i dodatnog zdravstvenog osiguranja za članove obitelji
- mogućnost osobnog i profesionalnog razvoja prema definiranom individualnom razvojnom planu.
Prijavi se
Ako ti se sviđa što vidiš, javi nam se najkasnije do 19. kolovoza 2022.