/ Pametne karijere

Kako nam je raditi od kuće

Ako se rad od kuće prihvati jednako ozbiljno kao rad u uredu te ako postoji dobra komunikacija s timom i odlična podrška voditelja, kakvu ja imam, rezultat je zagarantiran

Odmah po objavljenim preporukama Stožera civilne zaštite RH i HZJZ-a, a s obzirom na izvanrednu situaciju izazvanu pandemijom COVID-19, Croatia osiguranje je kao odgovorna kompanija napravila brzu reorganizaciju poslovanja te djelatnicima omogućila rad od kuće.

 

Dobar primjer kako se i od kuće mogu postići izvrsni rezultati te ojačati timski duh, bez obzira na udaljenost, naši su kolege iz Službe za razvoj i prodaju osiguranja putem alternativnih kanala.

 

Svoja iskustva, savjete i preporuke za produktivan rad od kuće podijelili su s nama Marijana Hržić, direktorica Službe, te agenti u teleprodaji Mira Miočević i Filip Fijan.

 

„Iskustva rada od kuće za sada su vrlo pozitivna. Posljednjih deset dana u prosjeku smo desetak posto uspješniji nego iz klasičnog ureda. U ponedjeljak, 16. ožujka, u 9 sati ujutro smo se prebacili na rad od kuće, a kolega Filip je već u 9:30 sati imao prodanu prvu policu! Svi su agenti jako odgovorni i pozitivni, posebno voditeljica teleprodaje, kolegica Mirela Bižaca koja je stalno na raspolaganju agentima. Kroz program LIVE Aseba prati napredak i uskače kadgod zatreba pomoć. Veselimo se i najavi što neće biti potrebno potpisivanje polica, već će biti dovoljna samo potvrda prihvata putem mail-a i putem telefona, što će dodatno ubrzati sam proces prodaje“ rekla je Marijana Hržić. 

A što o radu od kuće kažu naši kolege Mira i Filip, pročitajte u nastavku.

 

Kako vam je raditi od kuće? Što je drugačije u radu? 

 

MIRA: S obzirom da nam je pristup svim potrebnim aplikacijama omogućen od samog preseljenja, posao od doma obavljamo na isti način kao i do sada. Naša voditeljica uvijek je dostupna i pristupačna, tako da nam to znatno olakšava savladavanje  svih izazova.

FILIP: Na početku sam bio čak i malo sumnjičav kako će to funkcionirati. No već  prvi dan rada od kuće počeo je vrlo uspješno, i to za sve moje kolege. Naš je posao jako dobro organiziran, a puno nam znači i to da imamo konstantnu podršku i pristup našim koordinatoricama i voditeljici koje obavljaju vrhunski posao i u ovim uvjetima. Kako dani prolaze, sve mi se više sviđa rad od kuće i volio bih da takva opcija postoji i ubuduće.

Kako sada pristupate klijentu? Kako klijenti reagiraju na vaš poziv?

MIRA: Klijentima iz kućnog ureda pristupamo jednako kao i iz pravog ureda. Klijenti nam često pišu ili telefonski napomenu da se čuvamo i pazimo, isto tako i mi postupamo prema njima. Sada su dobar odnos, slušanje i razumijevanje klijenta važniji nego ikada. Vidimo da i oni nagrađuju našu osjetljivost za njihove probleme. Stvara se još veće povjerenje kad si nekome na raspolaganju onda kad je najteže. A osiguranje i postoji zbog ovakvih situacija. 

FILIP: Pristup klijentu je identičan kao i prije, uvijek se trudim pružiti najbolju uslugu. Mislim da je u ovim trenucima važno pokazati još više onog ljudskog u nama i stvarne brige za dobrobit klijenata, jer sve nas je snašla ista nevolja. Upitati klijenta kako je i kako se nosi s ovom situacijom, pokazati mu da s ove strane ima sugovornika koji ga stvarno čuje. Klijenti izrazito dobro reagiraju na takav naš odnos i na našu dostupnost, a mirna kućna atmosfera pomaže mi da uvijek budem iznimno koncentriran na posao.

Vaši savjeti i preporuke za kolege u drugim dijelovima prodaje?

MIRA: Prvi i osnovni savjet je da ostanu pozitivni i da budu odgovorni prema sebi i drugima te da ostanu doma i nakon radnog vremena. Moji kolege i ja samo osnovali grupu na WhatsApp-u gdje razmjenjujemo poslovne informacije, a kad se uhvati vremena i pokoju šalu. Pomažemo jedni drugima u svakom trenutku. Rad od kuće može biti produktivan i zanimljiv unatoč zamkama, a ključ je održanju fokusa na radne zadatke, dobroj organizaciji svog vremena i međusobnoj komunikaciji. Kolegama bih preporučila da prepoznaju priliku u ovoj situaciji. Sada smo svi zabrinuti za budućnost. A jedno od rješenja je osjećaj sigurnosti koje daje osiguranje, i to ono provjereno, pouzdano i uvijek dostupno – Croatia osiguranje 😊 

FILIP: Smatram da je kućna atmosfera idealna za organizaciju rada i produktivnost jer unutar svoja četiri zida mogu sve prilagoditi vlastitim potrebama i navikama. Ako se rad od kuće prihvati jednako ozbiljno kao rad u uredu te ako postoji dobra komunikacija s timom i odlična podrška voditelja, kakvu ja imam, rezultat je zagarantiran. 

Što su prednosti, a što izazovi rada od kuće?

MIRA: Posebno bih istaknula kako smo se međusobno udružili i postali jedan jako dobar tim, koji u ovako iznenadnoj situaciji radi čak i bolje nego što je to bilo ranije. Kolege iz mog odjela, kolege iz podrške, IT stručnjaci i ostali postali su još pristupačniji te smo svi ujedinjeni s ciljem da si međusobno olakšamo posao. Što se izazova tiče, mislim da ih može biti puno, jer puno je načina za izgubiti vrijeme. No ako si fokusiran na radne zadatke i rezultat koji želiš postići, onda nema prevelikih izazova – samo uspjeh i kvalitetnije proveden ukupan dan.

FILIP: Dobra organizacija i radna atmosfera garancija su uspjeha. Sada sa sigurnošću mogu reći da smo kolege i ja u ovih desetak dana još uspješniji u prodaji jer smo i dalje tu jedan za drugoga. Naši klijenti su iznimno zadovoljni što s njima možemo odraditi cijeli prodajni proces telefonom i mailom, jer se i oni slažu da je to najbolji mogući način – pogotovo u ovoj izvanrednoj situaciji. Bilo je više zanimljivih razgovora s klijentima u kojima su nam zahvalili što smo ih nazvali i na neki način pokazali brigu prema njima. Osim toga, moram spomenuti, s obzirom da volim dobro pojesti, posebno je dobra stvar to što je kod kuće moguće pripremiti kvalitetniji, a u konačnici i jeftiniji ručak. ☺

Kolegama čestitamo na odličnim prodajnim rezultatima i u ovim nesvakidašnjim okolnostima te zahvaljujemo što su sa svima nama podijelili svoja iskustva s radom od kuće. 

Nova vremena – nova rješenja 😊 : zamolili su nas da pozovemo sve one koji imaju potrebe za bilo kojom vrstom osiguranja da im se jave u Službu za razvoj i prodaju osiguranja putem alternativnih kanala na akp.kc@crosig.hr, a oni će i s daljine pružiti profesionalnu i vrhunsku uslugu. 

 

Sretno svima!

Pročitaj slične priče
  • Kroz posao u prodaji do uspješne karijere. Pogledajte tri sjajne priče!

    Rad u prodaji idealan je za razvijanje pregovaračkih vještina koje će vam dobro doći u bilo kojem poslu, ali i svakodnevnom životu. Naučiti ćete dobro upravljati vremenom, kao i postavljati prioritete kojima ćete se posvetiti na tjednoj, mjesečnoj i godišnjoj bazi. Naučit ćete i kritički razmišljati što je jedna od temeljnih vještina koja vam omogućava da donesete vrijednosni sud o stvarima koje čujete ili vidite.

    Kroz posao u prodaji do uspješne karijere. Pogledajte tri sjajne priče!
  • Obiteljski dan Croatia osiguranja

    Obiteljski dan Croatia osiguranja održava se jednom godišnje diljem zemlje te na njemu okupljamo zaposlenike zajedno sa njihovim najbližima jer bez njihove podrške, mi zaposlenici ne bismo mogli predano i zadovoljno raditi i postizati iznimne rezultate. Svake godine povezujemo one koji nam znače najviše u životu, uz niz personaliziranih poruka Hvala ti za svakog zaposlenika.

    Obiteljski dan Croatia osiguranja
  • Croatia sponzor ovogodišnjeg STEM Gamesa

    Croatia osiguranje mladim, inovativnim profesionalcima radom na izazovnim projektima želi omogućiti da maksimalno iskoriste vlastite znanja i vještine, a upravo su STEM Games izvrsna inicijativa koja pred studente postavlja probleme i zadatke koji služe kao podloga za ulazak na svijet rada.

    Croatia sponzor ovogodišnjeg STEM Gamesa
PRIKAŽI JOŠ PRIČA